dinsdag 5 april 2016

Via Washington naar het On Stage Event in Salt Lake City / Creations by Jolan


Yippppiieeee morgen vlieg ik naar Washington met twee andere demonstratrices.
Een collega demo woont daar voor drie jaar en ik ben heel benieuwd hoe ze daar leeft!
Verder ga ik daar heerlijk de toerist uithangen lekker shoppen, eten en Washington bekijken.
Zondag vlieg ik naar Salt Lake City om daar het Stampin'Up Onstage Event te bezoeken.
Ik ben gevraagd om met een aantal nieuwe spullen voorbeelden te maken voor op de "mood"borden. Helaas mag ik jullie die niet laten zien. Daarvoor moeten jullie wachten tot maandag 18 april dan mag ik alles laten zien wat ik gemaakt heb.

Op het On Stage Event krijgen wij de nieuwe catalogus al in handen (2016-2017) hoe cool is dat wel niet. We mogen ook al sommige artikelen pre-orderen. Dat is toch wel gaaf hoor als Demonstratrice.
Natuurlijk is er op vrijdag avond een speciaal feestje en ga ik veel nieuwe leuke mensen ontmoeten. Daar hoort ook het swappen bij.... De mijne zijn klaar. Daar was ik gelukkig op tijd mee.

Jeetje dat wordt een drukke 12 dagen.... oeps ik vergeet te vertellen dat we zelfs een private tour hebben bij het Hoofdkantoor in Utah. Ik heb een auto gehuurd dus dat wordt weer lachen net als vorig jaar in Orlando.

Wil je me volgen dan kan dat op mijn persoonlijke facebook "Jolan Meurs". Natuurlijk kun je gewoon je bestellingen door geven op creationsbyjolan@gmail.com. Ik plaats 2 verzamel bestellingen dat gaat gewoon door. Heb je vragen of wil je iets weten mail me dan ook gerust ik ben gewoon online bereikbaar op genoemd emailadres.

Het is dus eventjes rustig hier....
Tot 18 april dan ben ik weer in Nederland
groetjes Jolan



Geen opmerkingen: