dinsdag 26 april 2016

Stampin'Up set A nice Cuppa / creations by Jolan


Brrrr. wat een vies weer is het buiten.
Perfect om binnen lekker te fröbelen. 
Ook de set A nice Cuppa gaat ons verlaten. Tjonge wat een leuke set was dit en zo bruikbaar. Hij bestaat uit een stempel set met bijbehorende stansen. Je kunt ze afzonderlijk gebruiken voor kaartjes maar zoals jullie weten doe ik er ook graag andere dingen mee.



Kijk cute toch? Ik heb er een houdertje tussen gemaakt waar een overheerlijk tjokolaatje in past.


Ik heb een zakje met losse thee gevuld en daar het theepotje aangehangen. Hoe cute is dat.
Zo kun je aankomen op een gezellig onderonsje met je vriendin.



Onderstaand doosje heb ik voor mijn klanten gemaakt. Je kunt de beschrijving op mijn You Tube kanaal vinden. "Creationsbyjolan" Ik blijf het maken van kleine kadootjes voor andere toch het leukste vinden.


Wacht dus niet te lang want op is opperdepop. 
De bundle kost 47,50€. Je vind hem in mijn webwinkel bij {retired list} maar je kunt me natuurlijk ook een emailtje sturen wanneer je eea wil bestellen. Ook voor vragen mag je mailen naar creationsbyjolan@gmail.com

tot snel weer, groetjes Jolan

Gebruikte materialen: Stempelset A nice Cuppa. Framelits: Cups& Kettle
Papier: Have a nice Cuppa designer Paper 
Cardstock: Bermuda Bay, Melon Mambo en Wisteria Wonder
Extra: Polka Dot Cone Cellophane Bags





Geen opmerkingen: