woensdag 13 januari 2021

Tutorial Aardbeien doosje met twee curvy keepsake doosjes met daarin Raffaello chocolaatjes.


Hey hallo welkom weer op mijn blog. 
Ik had jullie ook al een aantal leuke voorbeelden laten zien die ik gemaakt had met de Stampin'Up set Sweet Strawberry op mijn facebook. Ik ben zo verlieft op dat mooie design papier wat er bij hoort. Hebben jullie het al zien staan in de Sale-a-bration folder? Wist je dat je het gratis krijgt samen met de stempelset Berry Blessing!


Ik heb een doosje gemaakt met daarin twee kleine Curvy Keepsake doosjes. Daarin zit dan weer zo'n lekker chocolaatje. Maar niet voor mij want ik ben aan de lijn. Ik had deze twee doosjes uit dat mooie aardbeien papier gestanst. Maar om eerlijk te zijn vond ik dat toch wel erg zonde. In het tweede doosje ga ik rood cardstock of een ander dsp gebruiken. 


Op het doosje zelf zit een aardbei die bestaat uit 6 ponsjes. Je vouwt ze heel simpel door de helft en plakt ze dan op elkaar. Een groen kroon blaadje er op en klaar. 


Tja en een bijbehorend kaartje is altijd leuk. Ook op de envelop heb ik gestempeld en deze met Blends ingekleurd. Ik had nog een restje over van het stansen van de Curvy keepsake doosjes en die heb ik op de flap van de envelop geplakt. Zo heb je een leuke set bij elkaar.


Ik heb van het aardbeiendoosje weer een tutorial gemaakt op you-tube. Echter zag ik net dat het licht flikkert. Vraag me niet hoe dat komt. Ik heb niks anders dan anders gedaan....
Klik op het plaatje hieronder voor de "TUTORIAL".


Heb je vragen, wil je iets weten of bestellen stuur dan gerust een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com Bestellingen v.a. 60,- worden direct GRATIS naar jouw adres gestuurd en bij elke 60,-€ mag je ook nog een gratis product uitzoeken uit de Sale-a-bration catalogus. 

Je kunt zelf bestellen direct in mijn webwinkel hier rechtsboven en betalen met paypal of je creditkaart. Je kunt me ook een berichtje sturen en dan betalen met een bankoverschrijving of een tikkie.


Nou dat was het weer voor vandaag. Ik heb nog 3 leuke tutorials klaar staan. Vergeet dus niet je te abonneren op mijn you-tube kanaal.



Geen opmerkingen: