vrijdag 15 januari 2021

Tutorial doosje met een heerlijk ruikertje voor in je kledingkast.

Hey hallo welkom weer. Vandaag heb ik een leuke groene set voor jullie gemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat groen niet echt mijn kleur is om alleen te gebruiken. Maaarrrrr tis toch best leuk geworden al zeg ik het zelf. 
Bij het doosje heb ik ook deze keer een bijpassend kaartje gemaakt. Omdat de inhoud van het doosje wit/groen (Jasmijn) is heb ik de bloemen alleen in het hartje een beetje groen ingekleurd. Natuurlijk kon ik het niet laten om ze wel een lik te geven met de Wink of Stella. Dit maakt het kaartje extra feestelijk. Ook de envelop heeft aan de voor (en ook de achterkant) iets extra's gekregen.

Lol ja ik weet jullie willen graag weten wat er in dat doosje zit. Het is een hanger die je tussen je kleding kunt hangen. Hij ruikt heerlijk naar Jasmijn. Deze heb ik een tijdje geleden gekocht bij het Kruitvat in de opruiming.








Ook de mooie bloem heb ik "iets" ingekleurd. En uitgeknipt. Helaas kun je niet zo goed zien hoe mooi de bloem er uit ziet door de Wink of Stella. Ik dacht ik maak een close-up foto. Maar wanneer je hieronder het you-tube filmpje open klikt dan kun je het duidelijk zien. Ook laat ik je daar zien hoe je snel deze bloemen kunt inkleuren met je Blends. 












Klik op de foto hieronder voor de tutorial van het leukedoosje.






Heb je vragen wil je iets weten mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com 



Geen opmerkingen: