dinsdag 5 januari 2021

Yeah....het is weer Sale-a-bration tijd. Ook de nieuwe voorjaarsfolder is online.




Yeah.... vandaag is de nieuwe voorjaarscatalogus online gegaan.

Deze is geldig van 5 januari tot 30 juni. Wil je hieruit bestellen klik dan op het plaatje hieronder en je kunt hem online bekijken. Hij is ook altijd te vinden aan de rechterkant van mijn blog. Wil je bestellen schrijf dan de namen met bestelnummers op en geef  het aan mij door zodat ik er voor kan zorgen dat het netjes bij jou thuis bezorgd wordt. Alvast veel kijk plezier. Hij staat ook boordevol leuke ideetjes. Wil je liever een papieren exemplaar dan kan dat. Ik vraag 5,- € hiervoor. Deze wordt dan in mindering gebracht bij je eerste bestelling.

Klik op het plaatje hieronder voor de nieuwe Voorjaarsbrochure.

Dit betekend ook altijd dat het Sale-a-bration tijd is. Mijn favoriete tijd van het jaar bij Stampin'Up. Bij iedere 60,-€ aan Stampin' up producten mag je dan GRATIS een cadeau uitzoeken uit de speciale Sale-a-bration folder. Vanaf dit jaar is het wel iets anders. We hebben nu maar liefst 2x per jaar een SAB periode. Echter de periode die vandaag in gaat duurt wel korter 5 januari t/m 26 februari. Dat is dus 2 maanden in plaats van drie maanden.

Klik op het plaatje hieronder voor de Sale-a-bration folder.


Wist je dat er twee nieuwe Nederlandse sets zijn? 
Het is de set Hemelse Hortensia En wensbloem. 




Ook heeft de Sale-a-bration een Nederlandse stempelset en wel Hartverwarmend



Is je lijstje langer dan 175,- Dan kun je ook een starterspakket nemen. Je betaald 129,-€ en mag voor 175,- aan Stampin'Up producten uitzoeken.  Koopje het starters pakket tussen 5 januari en 28 februari dan ontvang je ook nog eens 5 pakken design papier ter waarde van 70,- gratis.  Heb je vragen over het starters pakket mail me gerust ik vertel je er graag alles over.


 


             


Je kunt je bestelling betalen via Paypal, iDeal, Bankovershrijving of met een Tikkie. Mail je lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com. Ik verzorg graag jouw lijstje. 
Bestellingen boven de 60,-€ worden gratis binnen Nederland verzonden. Bestel je voor meer dan 200,-€ Dan krijg je ook nog eens 20% aan Hostess credits die je vrijblijvend mag besteden. 

Bestelinformatie:


  • ONLINE Winkel: klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up! producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.

Geen opmerkingen: