woensdag 20 januari 2021

Zelf maken. Stampin'Up doosje voor zoete dropjes met het Berry Delightful dsp .



Hey hallo,
Wat heb ik vandaag voor jullie online staan. Deze keer een doosje gemaakt met het schattige papier dat je gratis krijgt in de Sale-a-bration. Helaas kun je het niet kopen anders wist ik het wel. Berry Delightful designer series paper heet het.

Gaaf is dat papier he.....


Daarbij gebruikte ik ook de stempelset Punch Party. Er zijn diverse ponsen die daar precies bij passen. 
Ik gebruik het liefste ponsen omdat je het gemakkelijker pakt. Maar sinds de kleine mini stans machine er is van Stampin'Up en ik die naast me heb staan begin ik die ook steeds vaker te gebruiken.
Stiekem eigenlijk toch ook wel handig.



Ohw deuhhh Ik heb weer een half plaatje zoals je ziet hieronder?
Maar wanneer je er op klikt kom je vanzelf op mijn you-tube kanaal.


Ik blijf maar ruzie houden met blogger. Misschien moet ik binnenkort toch maar eens naar iets anders gaan kijken. Dit werkt op de een of andere manier totaal niet voor mij. Mocht je iets willen weten of Stampin'Up producten willen bestellen mail me op creationsbyjolan@gmail.com Je kunt betalen met een tikkie, overschrijving of met paypal. Je krijgt je spullen van af 60,- gratis thuis gestuurd en je mag bij elke 60,- ook nog gratis leuke producten uitzoeken uit de Sale-a-bration uitzoeken. Echter LET WEL: DEZE IS GELDIG tot 28 februari







Geen opmerkingen: