vrijdag 22 januari 2021

Zelf maken. Lief klein mini Mentos doosje met bijpassend kaartje.


Welkom weer op mijn blog.
Deze keer een doosje met een bijpassend kaartje. Ik gebruikte wederom dat SUper mooie Berry Delightful design papier. Ik krijg daar echt niet genoeg van. Eigenlijk vind ik het elke keer zonde om er in te snijden! 

Bij het doosje had ik een bijpassend kaartje gemaakt. Daarbij gebruikte ik het design papier als ondergrond. De blauwe bessen zijn in dezelfde kleur gestempeld. En ook in de binnenkant van de kaart had ik gestempeld. 




Ik had nog een aantal van die kleine Mentos verpakkingen staan. Nu zag ik ze laatst trouwens ook in de supermarkt. Ze worden dan per twee van een smaak verkocht. Zelf had ik een verpakking van 6 met verschillende smaken. Waaronder dus deze blauwe verpakking.
Hoe je het leuke kleine doosje kunt maken kun je op mijn you-tube kanaal vinden. Klik op de foto hieronder en je komt vanzelf op mijn you-tube kanaal.



Heb je vragen of wil je Stampin'Up materialen bestellen stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com  Vergeet niet dat je bij elke 60,-€ aan Stampin'Up producten
Vanaf 60,-€  worden de materialen gratis naar jouw huis gestuurd.
Tot het volgende blogberichtje. 
Groetjes Jolan




Geen opmerkingen: