vrijdag 30 december 2016

Gratis Stampin'Up workshop met gratis bewaardoos ennnn.... GRATIS stempel.



Hoi, hoi, Welkom op mijn blog.
Zoals belooft heb ik me toch iets SUper leuks voor jullie....
Ik had jullie van de week verteld dat ik helemaal in mijn sas ben met
de nieuwe Aquarel potloden van Stampin'Up.

Ze kleuren/blenderen heerlijk met diverse soorten materialen.
Ik ben aan de slag gegaan met Whisper White, Aquarel papier en crumb cake.
Daarbij heb ik blender pennen uitgeprobeerd, de wink of stella en natuurlijk aqua painters.
Zoals ik al zei op mijn Facebook.... ik kon niet stoppen met dit heerlijke ontspannen werkje.
 
Er zijn 13 Stampin'Up kleurtjes zoals jullie hierboven kunnen zien.


 
Natuurlijk hoort er bij zo'n kaartje ook een envelopje.

Om deze potloden te promoten heb ik een SUper leuke aanbieding bedacht die op  4 januari ingaat.
Je ontvangt deze bewaardoos GRATIS met een GRATIS INKLEUR WORKSHOP
op 26 januari in Wageningen bij de volgende Stampin'Up bundel:
- de 13 aquarel potloden,
- 3 blenderpennen,
- 2 aquarel painters,
- wink of stella,
- 10 velletjes aquarel papier
- 10 velletjes dsp


Deze bundel gaat 62,00€ euro kosten.
EN WEET JE WAT NOG LEUKER IS.....
JE MAG OOK NOG EEN GRATIS ARTIKEL UIT DE STAMPIN'UP SALE-A-BRATION FOLDER KIEZEN!!!



Bestel/reserveer alvast VOOR  4 januari via creationsbyjolan@gmail.com
Natuurlijk kun je eea zelf veranderen aan de bundel (zolang het bedrag maar ongeveer hetzelfde blijft) Het is handig om ook de zwarte Archival inkt van Stampin'Up te bestellen.
Wil je ALLEEN de workshop volgen op 26 januari van 19:30 tot 21:00 uur dan kan dat ook. De kosten zijn dan 12,50€

Zie ik jou op de workshop 26 januari?
Gezellig groetjes Jolan





 

 

Geen opmerkingen: