vrijdag 2 december 2016

Stampin'Up Kerst album / Creations by Jolan Meurs

Hey hallo,
Komende woensdag geef ik in Wageningen deze SUper leuke Stampin'Up workshop. We gaan dit leuke minialbum maken. Er zijn nog twee plekje vrij. Heb je ook zin om te komen stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com De kosten zin 29,50€ dit is inclusief de PowerPoint.



Je kunt deze workshop ook bestellen als "class to go" Je krijgt de workshop dan thuis gestuurd en kunt heerlijk in je eigen tempo aan de slag. De kosten hiervoor zijn 29,50% exclusief porto.







NATUURLIJK STAAN ER NOG VEEL MEER LEUKE WORKSHOPS OP HET PROGRAMMA. KLIK {HIER}  VOOR ALLE WORKSHOPS DIE KOMENDE TIJD ZULLEN PLAATS VINDEN HIER IN WAGENINGEN!





Stuur een mailtje naar: creationsbyjolan@gmail.com geef je op voor 7 december of bestel het Stampin'Up Kerst Mini Album als   "Class to go" !

Hierboven alvast een sneakje van de voorkant.

 De Stitched Shaped Framelits zijn nog te bestellen. Deze komen pas in juni in de nieuwe catalogus. Ik heb deze dies volop gebruikt in mijn Stampin'Up Kerst mini album.
Koop/bestel je mijn mini album in de maand November dan krijg je 10% korting op deze Dies.
Ze kosten dan dus 32,40€ ipv 36,00€ 




Wacht niet te lang met het bestellen van de workshop/class to go want ik heb maar een beperkt aantal kits. 
Bestel je de "Class to go" met de Stitched Shaped framelits 
plus een extra pak Candy Cane Lane .....
Dan wordt ALLES GRATIS naar je verzonden VOOR 75,000%

Mail naar creationsbyjolan@gmail.com



Woensdag 7 december heb ik ook weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: