dinsdag 13 december 2016

Stampin'Up Kerstkaarten doosje

Hey hallo,

Hebben jullie je Kerstkaarten al klaar..... Oei ik nog niet!
Maar ik ben al wel een heel end.
Een van de workshops die ik een tijdje geleden gegeven heb hier in Wageningen was dit leuke kaarten doosje met 4 kaartjes er in.
We zijn een beetje aan het kliederen geweest met water, inkt en verschillende decoratieve Masks!

Twee sets van 4 stuks zijn op dit moment in de aanbieding bij Stampin'Up. Wil jij ze ook graag bestellen? Vanavond gaat er nog een verzamel bestelling uit naar Stampin'Up zodat iedereen er van verzekerd is de spulletjes voor Kerst binnen te hebben.

Happy Patterns decoratieve mask NU 4,50€ (ipv 7,50)

Hearts & Stars decoratieve mask 3,50€

Seasonal decoratieve mask NU 5,25€ (ipv 7,50€)


Nieuwsgierig hoe de kaartjes er uit zagen .....Klik op het filmpje hieronder.
Hij eindigt alleen een beetje abrupt want mijn batterij was leeg.
Het doosje heb ik al weggegeven en kon ik het niet opnieuw opnemen.


Alle materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com
Heb je vragen dan oor ik het graag.
groetjes Jolan










Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: