dinsdag 27 december 2016

Stampin'Up Watercolor pencils / creations by Jolan

Hey hallo,
Zo de Kerstdagen zijn weer voorbij en gisteren middag ben ik er eens lekker 
voor gaan zitten om de nieuwe Stampin'Up potloden uit te proberen.
Daarbij gebruikte ik ook de Wink of Stella, Watercolor pencils en blender pens.
Ik stempelde de afdrukjes met het Archval inktpad op Whisper White, Crumb cake,
 Watercolor paper of het nieuwe GRATIS papier uit de Sale-a-bration Inside the lines.
Ik ben tot nu toe alleen maar aan het uitprobere geweest en heb er
 nog niet echt kaartjes of iets anders leuks van gemaakt


Maar wat keuren ze heerlijk. Natuurlijk zijn er meer merken die vast ook deze potloden verkopen.
Maar deze kleurtjes corresponderen precies met de kleurtjes van Stampin'Up.
Hieronder zie welke  13 kleurtjes er zijn.


Een setje van 13 watercolor pencils kost 19,25 € (artikelnummer 141709)
Ik vond ze echt de moeite waard. Zelfs voor de niet gevorderde inkleurders onder ons!
ZE ZIJN AL WEL BESTELBAAR MAAR WORDEN UITGELEVERD NA 4 JANUARI!
Wil je ze bestellen dan kan dat op creationsbyjolan@gmail.com


MAAR WACHT..... 
Donderdag kom ik met een SUPER leuke aanbieding waarbij je ook nog eens 
iets GRATIS mag uitzoeken uit de Sale-a-bration folder.


Wie wil dat nu niet.....


En om het helemaal leuk te maken krijg je er een gratis workshop bij die je hier in
 Wageningen kunt komen volgen.

Nu denk je vast wat een leuke Stampin'Up stempel heeft Jolan gebruikt.....
Dit is eennieuwe dubbele stempel uit de Voorjaars catalogus.
Deze heet Beautiful you. Het zijn 13 stempels in rubber.
Ik had hem gewonnen in Amsterdam en had in eerste instantie zoiets van Mmmm niet
mijn stempel maar lol.... echt ik heb hem het meeste gebruikt tot nu toe.


Kom dus donderdag terug voor een SUPER leuke aanbieding die je niet wil missen.
Heb je vragen of wil je iets weten mail naar creationsbyjolan@gmail.com
Tot snel weer groetjes Jolan

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.


Geen opmerkingen: