zaterdag 10 december 2016

Time to chill? / Creations by Jolan Meurs

Hey hallo,
Welkom op mijn blog.  Gatsie wat een druilerig weer buiten. Echt zo niks aan.
Wel jammer want overal zijn Kerstmarkten en alles wordt nat. 

DINSDAG 13 december plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up om er zeker 
van te zijn dat iedereen zijn Kerst kadootjes op tijd zal ontvangen.
Vergeet niet om ook te kijken bij de Year-End Closeouts....
Of terwijl opruiming met kortingen tot wel 60%. Altijd leuk meegenomen toch?
Stuur maandag voor 20:00 uur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
Klik op het winkelwagentje op mijn rechts boven en neus lekker rond.
VERGEET NIET:
BESTELLINGEN BOVEN DE 75,- EURO WORDEN GRATIS VIA KIALA VERZONDEN
JE PUNTEN VOOR JE KLANTENKAART
EN NATUURLIJK VOOR IEDEREEN EEN KADOOTJE VAN MIJ!!!!!!


STAMPIN'UP workshop Kerstkrans
Ik ben al heerlijk voor de Kerst bezig geweest en heb een hele leuke Kerstkrans gemaakt. Deze workshop gaat komende dinsdagavond 13 december plaats vinden hier in Wageningen. 
Heb je ook zin om te komen? Dat kan. Stuur een emailtje naar creationsbyjolan@gmail.com 
We beginnen om 19:30 tot een uur of 21:30/22 uur.
De kosten van deze workshop zijn 15,-

Time to Chill????
Echt niet .....
Ik ben achter de schermen volop bezig met het maken en bedenken van allerlei leuke workshops.
MET MATERIALEN UIT DE NIEUWE STAMPIN'UP VOORJAARS CATALOGUS.
Wil jij de nieuwe catalogus met Sale-a-bration folder ontvangen.
Stuur me dan een emailtje op creationsbyjolan@gmail.com
Je betaald alleen de verzendkosten maar deze krijg je bij je eerste bestelling weer terug.

Soms zit het mee en soms zit het tegen............
Ik had een aantal leuke doosjes gemaakt om te gaan filmen voor mijn you tube kanaal!
(deze vind je trouwens hier) Kom ik kantoor binnen..... wat denk je?
Zucht leuk hoor Lola (onze Cairn terrier van 11 maanden) verveelde zich.
 Ik ga nu dus snel aan de slag.
Tot morgen, groetjes Jolan


Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: