zondag 11 december 2016

Year Ends Closeouts / Creations by Jolan

Wil je op tijd je Kerst kadootjes binnen hebben?
Dinsdag 13 december gaat er om 20:00 uur nog een verzamelbestelling uit naar Stampin'Up zodat ik zeker weet dat iedereen alles op tijd heeft.
Stuur je lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com


Van de week was ik heerlijk bij Helene aan de slag!
We komen omste beurt bij elkaar. En gaan samen lekker aan de slag.

Tot 16 december kun je de Totally Cool Card Kit nog bestellen van de maand december voor 15,- inclusief porto kosten en beschrijvingen van alle gemaakt projectjes via een powerpoint. 
(klik hier voor de facebook pagina van de Totally Cool Kit)

We zitten vol leuke plannen. Zo komt er 3 tot 5 maart 2017 een Totally Cool weekend.
En in Januari tijdens de Sale-a-bration hebben we een super leuke en coole GRATIS workshop.
Deze is echt te "COOL"  Het wordt een mini album met 24 pagina's er in. 
Geloof deze is echt so gaaf....... Die wil je maken.
Natuurlijk is er ook de Totally Cool Card Kit in Januari voor 15,-
Voor de sneakjes moeten jullie nog eventjes wachten. Solly.

Voor mijn paarden vriendinnen maakt ik nog eventjes snel deze leuk Candy Cane stokjes.
Ik blijf het leuk vinden om voor andere mensen leuke kadootjes te maken.

Vergeet niet je verlanglijstje door te sturen voor dinsdag 13 december om 20:00 uur
Op die manier ben je verzekerd van je "kadootjes" 

 tot snel groetjes Jolan

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: