zaterdag 3 december 2016

Stampin'Up Happy Birthday kaarten / Creations by Jolan Meurs

Goedemorgen op deze heerlijke zaterdag ochtend!
Buiten is het licht vriezend weer. Blauwe lucht.
Heerlijk...... om van alles te doen.
Ik heb een nieuwe keukenmachine en die moest uitgeprobeerd worden.
Wat een verademing. Dit had ik jaren eerder moeten doen.

Mijn eerste cake is een kruiden-noten cake. 
Prima gelukt toch. Ik ga zo eerst eens proeven of hij smaakt.

Ik heb jullie ook nog twee "vouw" kaartjes te laten zien met de nieuwe stempel "Oh So Succulent" 
Een SUper leuke stempelset met bijbehorende stansjes. Vanaf 4 januari is hij te bestellen.
Hebben jullie de nieuwe catalogus al? Stuur me een emailtje op creationsbyjolan@gmail.com.
Tegen porto kosten stuur ik hem naar je op. Deze krijg je bij je eerste bestelling weer terug.

en YIPPPPPIE het is dan ook Sale-a-bration tijd.
Betekend bij elke 60,- GRATIS PRODUCTEN.
VRAAG DUS NU DE NIEUWE STAMPIN'UP VOORJAARS CATALOGUS AAN.

Het was best lastig om deze kaarten op de kiek te krijgen maar ik denk dat jullie er zo wel een goed beeld van hebben toch?

 Hier een klein sneakje van het hoekje van de kaart zodat jullie het beter kunnen zien.

Heb je vragen, wil je iets weten stuur gerust een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Bestellen kan door ook een mailtje te sturen naar dit email adres.
Maar je kunt natuurlijk ook rechts bovenin mijn blog op het winkelwagentje klikken.
VERGEET NIET TE KIJKEN BIJ YEAR-END CLOSE OUTS
STAMPIN'UP KORTINGEN TOT WEL 60% 

TOT SNEL GROETJES JOLAN

1 opmerking:

Linda K zei

Lovely cards, as always. Your cake looks so yummy and I'm sure it will taste yummy too. Thanks for all the inspiration you give. Take care.